Wrzesień 23 2017 17:11:38
Nawigacja
Sprawy organizacyjne c.d

SPRAWY ORGANIZACYJNE C.D

1. UWAGA! Informujemy, że na chwilę obecną osiągnęliśmy limit zgłoszeń na bieg. Zapisanie się na listę startową będzie możliwe wyłącznie w przypadku rezygnacji już zgłoszonych osób.

2. Ze względu na dużą liczbę startujących, przewidujemy podział uczestników na grupy/fale. W przypadku chęci wspólnego biegu prosimy o zapisywanie się parami/grupkami w biurze zawodów. Po zapisaniu się nie będzie możliwości zmiany grupy.

3. W załączeniu poglądowa mapka z zaznaczonymi:

• kolorem czerwonym - trasą biegu,

• kolorem zielonym - zalecaną drogą dojazdową z Bledzewa na metę tj. do Ośrodka AWF Poznań w Chycinie,

• żółtymi punktami z numerami – przybliżonym rozmieszczeniem przeszkód.

4. UWAGA! Jedną z atrakcji biegu jest przebieg trasy przez bunkry, gdzie prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności. Przyjmujemy zasadę, że na bunkrach się nie ścigamy tylko rozsądnie się przez nie przemieszczamy.

Przypominamy:

1. Godziny Startów biegów:

Bieg Dirty Run „4KIDS" – 14:00

Bieg Dirty Run „Highway to hell" – 15:30

2. Uczestnicy obu biegów proszeni są o przybycie na miejsce startu (stadion sportowy w Bledzewie) około 30-45 min przed startem w celu załatwienia wszelkich formalności.

3. Prosimy o przybycie na czas, gdyż na ok. 15min przed startem każdego z biegów zamykamy biuro zawodów.

4. Przed startem biegu dzieci dodatkowo muszą zostać dostarczone lub podpisane na miejscu zgody rodziców/opiekunów na udział dziecka w biegu. Formularz zgody rodziców/ opiekunów prawnych do pobrania:

https://www.easypaste.org/file/9GqmcHNw/Zgoda.rodzica.DR.KIDS.pdf?lang=pl

6. Po zakończeniu biegu zapewnione będą posiłek oraz uzupełnienie płynów, a także możliwość skorzystania z sanitariatów na mecie biegu, tj. Ośrodku Dydaktyczno - Socjanlnym AWF w Chycinie.

Sprawy organizacyjne



Sprawy organizacyjne!!

1) Godziny startów biegów:
Informujemy, że bieg dla dzieci Dirty Run „4KIDS” rozpocznie się ok godz 14:00, natomiast bieg dla dorosłych Dirty Run III – Higway to hell” wystartuje ok. godz. 15:30.


2) Uczestnicy obu biegów proszeni są o przybycie na miejsce startu (stadion sportowy w Bledzewie) około 30-45 min przed startem. W przypadku biegu dla dzieci między godziną 13:15 a 13:50, natomiast w przypadku biegu dla dorosłych między godziną 14:45 a 15:15 będzie działać „biuro zawodów” gdzie zawodnicy będą musieli dokonać niezbędnych formalności jak podpisanie listy startowej oraz niezbędnych oświadczeń i zgód. Prosimy o przybycie na czas, aby nie opóźniać startu biegu.

3) Przed startem biegu dzieci, dodatkowo muszą zostać dostarczone lub podpisane na miejscu zgody rodziców/opiekunów na udział dziecka w biegu. Formularz zgody rodziców/ opiekunów prawnych do pobrania: ZGODA

4) Po zakończeniu biegu zapewniona będzie możliwość skorzystania z sanitariatów na mecie biegu, tj. Ośrodku Dydaktyczno - Socjanlnym AWF w Chycinie.

Rodziców/opiekunów uczestników biegu dla dzieci prosimy o informację, które pociechy zostaną same i będą potrzebowały transportu z Bledzewa do Chyciny (na metę biegu dorosłych). Prosimy o jak najszybszą informację , gdyż musimy zorganizować transport.
Trwają zapisy na bieg Dirty Run III



Trwają zapisy na tegoroczną edycję Dirty Run.


Zgłoszenia można dokonać poprzez podanie imienia i nazwiska w formie:

• wiadomości e-mail na adres – boa.bledzew@gmail.com,

• wiadomość SMS na nr tel. 609 730 433.

• poprzez stronę z zapisami on-line www.super-sport.com.pl

Zapraszamy do zapisów na bieg


Pozyskujemy środki na lokalne inicjatywy




W piątek 11.08.2017r w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu miało miejsce podpisanie umów w ramach konkursu Lubuskich Inicjatyw Młodzieżowych. W konkursie wystartowało ponad 600 inicjatyw z całego województwa, z których wybrano 175 wniosków. Wielki sukces, bo na teren Gminy Bledzew trafią, aż trzy mikrodotacje. Zwycięskimi inicjatywami są „Warsztaty malarskie dla dzieci” oraz „Sentymentalna podróż międzypokoleniowa” złożone przez grupy nieformalne pod patronatem naszego stowarzyszenia, a także „Młodzieżowe zawody sportowo- pożarnicze”, których organizatorem będzie OSP Bledzew.
Zaczynamy zapisy na Dirty Run III


Serdecznie zapraszamy wszystkich twardzieli do wzięcia udziału w III edycji biegu ekstremalnego z przeszkodami Dirty Run III ,,Highway to hell". Z dniem 07.08.2017r ruszają zapisy na trzecią edycję biegu Dirty Run, który zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami odbędzie się 9 września 2017r. Zgodnie z regulaminem zapisy trwają do niedzieli 27.08.2017r. Warunkiem uczestnictwa w biegu jest zapisanie się w terminie poprzez podanie w zgłoszeniu swojego imienia i nazwiska,wieku, miejscowości zamieszkania oraz uiszczenie opłaty startowej zgodnie z wymaganiami zawartymi w regulaminie imprezy. Zgłoszenia można dokonać poprzez podanie imienia i nazwiska w formie:


• wiadomości e-mail na adres – boa.bledzew@gmail.com,

• wiadomość SMS na nr tel. 609 730 433.


Wysokość opłaty startowej – 50 zł (płatne bezpośrednio u organizatorów lub na rachunek bankowy) Bledzewska Organizacja Aktywnych BOA Gospodarczy Bank Spółdzielczy Międzyrzecz Nr 67 8367 0000 0033 2374 1003 0001 W tytule przelewu proszę podawać informację składającą się z nazwy imprezy (DIRTY RUN) imienia i nazwiska uczestnika. W tym roku także planujemy I edycję biegu z przeszkodami dla dzieci w wieku 5-10 lat - DIRTY RUN ,,4Kids" która odbędzie się w dniu 09.09.2017r. na stadionie w Bledzewie. Szczegóły imprez w załączonych regulaminach


Regulamin Dirty Run III Highway to hell


Regulamin Dirty Run III Highway to hell
Dirty Run III
Turniej piłkarski
Zapraszamy na imprezę !
Zapraszamy na kolejny turniej FIFA!!!
Zapraszamy na powitanie Nowego Roku
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Top 110,326 unikalne wizyty Top