Marzec 30 2017 07:40:49
Nawigacja
Zapraszamy na imprezę !
Zapraszamy na kolejny turniej FIFA!!!
Zapraszamy na powitanie Nowego Roku
Pomagamy !
Sprawy organizacyjne Dirty Run


Sprawy organizacyjne:

1. Zgodnie z wcześniejszymi informacjami, start biegu nastąpi ok. godz. 15:30 ze stadionu w Bledzewie.

2. Uczestnicy biegu proszeni są o przybycie na miejsce trochę wcześniej, aby załatwić niezbędne szczegóły organizacyjne. Między 14:30 a 15:15 będzie działać "biuro zawodów" gdzie zawodnicy będą musieli podpisać listę startową oraz niezbędne oświadczenia itp. Prosimy o przybycie na czas, aby nie opóźniać startu biegu.

3. Jedną z atrakcji biegu jest przebieg trasy przez bunkry, gdzie prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności. Przyjmujemy zasadę, że na bunkrach się nie ścigamy tylko rozsądnie się przez nie przemieszczamy.

4. W załączeniu poglądowa mapka z zaznaczonymi:

• kolorem czerwonym - trasą biegu,

• kolorem zielonym - zalecaną drogą dojazdową z Bledzewa na metę tj. do Ośrodka AWF Poznań w Chycinie,

• żółtymi numerami – przybliżonym rozmieszczeniem przeszkód.

Sprawy organizacyjne

Sprawy organizacyjne:

1) Przypominamy, że zgodnie z regulaminem imprezy zapisy trwają do nadchodzącego piątku tj. 26 sierpnia. Zapisy po wyznaczonym terminie i w dniu zawodów będą rozpatrywane na bieżąco przez organizatorów.

2) Po zakończeniu biegu zapewniona będzie możliwość skorzystania z sanitariatów na Ośrodku Dydaktyczno - Socjanlnym AWF w Chycinie.

3) Dla uczestników biegu, którzy przyjadą sami (bez możliwości przestawienia samochodu na metę) przewiduje się możliwość bezpośredniego kierowania się przed rozpoczęciem biegu do Chyciny (Ośrodek AWF), gdzie po zaparkowaniu swoich samochodów zostaną przewiezieni na na start do Bledzewa. Osoby, które potrzebują transportu proszone są o podanie tej informacji przy zapisie na bieg.

Zapraszamy :)


Dziękujemy wszystkim partnerom za pomoc w organizacji biegu i zapraszamy do podjęcia wyzwania :)

Zaczynamy zapisy!!!

Ruszają zapisy na drugą edycję biegu DIRTY RUN – The Pain is Back, który zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami odbędzie się 3 września br. Zapisy trwają do piątku 26 sierpnia. Warunkiem uczestnictwa w biegu jest zapisanie się w terminie poprzez podanie w zgłoszeniu swojego imienia i nazwiska oraz uiszczenie opłaty startowej zgodnie z wymaganiami zawartymi w regulaminie imprezy. Zgłoszenia można dokonać poprzez podanie imienia i nazwiska w formie:

• wpisu/komentarza pod  informacją na profilu FB,

• wiadomości e-mail na adres – boa.bledzew@gmail.com,

• wiadomość SMS na nr tel. 609 730 433.

Wysokość opłaty startowej – 50 zł (płatne bezpośrednio u organizatorów lub na rachunek bankowy)

Bledzewska Organizacja Aktywnych BOA

Gospodarczy Bank Spółdzielczy Międzyrzecz Nr 67 8367 0000 0033 2374 1003 0001

W tytule przelewu proszę podawać informację składającą się z:

• nazwy imprezy (DIRTY RUN)

• imienia i nazwiska uczestnika

• oraz rozmiaru koszulki (T-Shirt)

Szczegóły imprezy w załączonym regulaminie.

Dodatkowe informacje będą się pojawiać na bieżąco na FB i na www.boa.org.pl



Zapraszamy na kolejną edycję Dirty Run :)
Zapraszamy na DISCO PARTY
Uwaga zmiana terminu Turnieju FIFA
Informujemy, że III Gminny Turniej FIFA z przyczyn niezależnych od Nas musi zostać przełożony z piątku 11 grudnia na sobotę 12 grudnia. Za wszelkie utrudnienia i wynikłe zamieszanie bardzo przepraszamy.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Top 83,191 unikalne wizyty Top